סדנה להקמת דפי נחיתה
מפגש אחד המלמד כיצד להקים דף נחיתה איכותי
דף נחיתה הוא המפגש הראשון של העסק שלך עם הלקוח הפוטנציאלי.
במפגש הזה הלקוח מחליט אם לקנות את המוצר שלך או להמשיך הלאה, לעסק אחר.

דף נחיתה מיועד לייצר לך פניות מלקוחות שמחפשים את השירות שלך באינטרנט.
מטרתו של דף הנחיתה היא לייצר אינטרקציה מיידית עם לקוח שמתעניין בשירות שלך מבלי להציף אותו במידע לא רלוונטי.
הלקוח הפוטנציאלי מקבל מספר פרטים מסקרנים בדף נחיתה ומבצע פעולה של יצירת קשר באמצעות השארת פרטים בטופס ליצירת קשר.

בסדנה נלמד אותך:
להגדיר את קהל יעד: מי קהל היעד שלי, מה הוא אוהב? מה חשוב לו לדעת ולראות? איזה סוג שירות הוא מחפש?
לזקק צרכים ורצונות: על איזה צרכים, בעיות ורצונות השירות שלי עונה?
ליצור בידול ממתחרים: מה מבדל אותי מהמתחרים ואיך אדגיש זאת בדף הנחיתה?
להדגיש: איך אוכל להציג ללקוח את ההצעה כהזדמנות שלא ירצה לפספס?
וכמובן עיצוב מקצועי וממותג מותאם לעסק שלך שיאפשר לך להעביר את המסר בצורה ברורה ומשכנעת יותר.

בהדרכה נלמד כיצד דף הנחיתה יטען בקלות בדפדפנים, שהוא יעלה מהר כאשר מגיעים אליו וכמובן שדף הנחיתה יהיה מותאם לגוגל – הטמעת מילות מפתח, טקסט שגוגל יוכל לקרוא אותו על מנת שידע לזהות את הרלוונטיות של מילות החיפוש לקמפיין שלך. 




 
הקמת דפי נחיתה
פתיחה: 4.8.2016
היקף שעות לימוד: 6
מספר מפגשים: 1
מיקום: מכללת אתגר
שעות המפגש: 09:30-15:00
כותרת אייקון 6: מה כאן?
כותרת אייקון 7: מה כאן?
כותרת אייקון 8: מה כאן?
כותרת אייקון 9: מה כאן?
כותרת אייקון 10: מה כאן?
המרצה: אנידור חקק
הרשמה לקורס
כל הזכויות שמורות © למט"י דיגיטל 2015